Elektromobil Alké ATXN1 340ED

.

ATX ED elektromobily – s dvojitou kabinou 

Model určený pro silniční provoz. Elektromobil ALKÈ ATX340ED N1 má silniční homologaci, robustní konstrukci s celkovou hmotností jízdní soupravy 4 100 kg a lze ho osadit třemi druhy baterií v rychlovýměnném boxu.

 

Unikátní ve své kategorii, nový model ATX340ED N1  má dvojitou kabinu, takže 4 místa k sezení jsou tedy ideálním řešením pro ty, kteří potřebují převážet materiál ve více lidech. Čtyřmístná verze má nákladový prostor (korbu) stejných rozměrů a variant jako dvoumístná verze. Kabina vozidla je vybavena elektrickým topením nebo na přání nezávislým topením Webasto. Všechna sedadla jsou vybavena tříbodovými bezpečnostními pásy. Vstup do kabiny je jednodušší díky paralelnímu otevírání dveří, kdy panty jsou v zadní části. ATX Elektromobily s dvojitou kabinou jsou k dispozici také v nevýbušné verzi pro aktivity v potenciálně nebezpečných prostředích, jako jsou chemický a petrochemický průmysl, místa těžby ropy a zemního plynu, společností působících v oblasti výstavby a údržby tunelů.

Elektromobily Alkè jsou profesionální užitkové elektromobily s AC motorem o výkonu až 14 kW. AC motory umožňují vyšší výkon, jsou velmi tiché a vyžadují méně údržby než stejnosměrné motory. Vzhledem k malým rozměrům jsou vozidla vhodné na místa s úzkými průjezdy.
Profesionální dvoustupňová převodovka zajišťuje dobrou svahovou dostupnost až 30%.
Elektromobil je vybaven brzdou s rekuperací energie, nejlepší ve své třídě díky níž elektromobil Alkè ATX340ED N1 šetří mnoho energie. Díky této technologii je také zajištěn vysoký bezpečnostní standart a perfektní ovladatelnost při jízdě z kopce.
Přední náprava u elektromobilu Alkè ATX340ED N1 je Mac Pherson. Zadní náprava De-Dion se stabilizátorem zaručí přilnavost všech kol a to i v nerovném terénu.

Povrchová úprava je řešena v každém detailu. Moderní přístrojová deska umožňuje uživateli, aby všechny funkce měl plně pod kontrolou.

Další standardní výbava:

  • dvouokruhové hydraulické brzdy
  • parkovací brzda
  • přední a zadní tažné zařízení (čep)
  • diferenciální převodovka
  • 12V palubní zásuvka
  • Homologace v kategorii N1
  • Integrovaná nabíječka 230V 16A

Vlastnosti

  • Vyrobeno pouze z evropských a severoamerických dílů.
  • 3x vyšší životnost než u vozidel s tradičním pohonem.
  • Náklady na údržbu jsou nižší o 50%
  • Náklady na spotřebu jsou nižší o 80%.
  • Ošetřeno antikorozní úpravou (kataforézou).
  • Tři druhy baterií (Li – Lithiové baterie, LA – olověné, GEL – gelové pro práci v uzavřených prostorách).
  • Možnost různých konfigurací příslušenství.

Technické parametry:

Motor: střídavý elektromotor AC
Standartní výkon: 8 kW
Maximální výkon: 14 kW
Druh baterie: Li (Li-ion) LA (kyselino-olověné) GEL (Gel-olověné)
Kapacita baterie: 10 kWh/20 kWh* 14,4 kWh* 13,2 kWh*
Počet nabíjecích cyklů: 2.000* 1.500* 1.200*
Čas dobíjení: 3,5h* / 6,5 h* 8 h* 11 h*
Dojezd: 75 km* / 145 km* 95 km* 75 km*
Nosnost na rám ED: 1 155 kg / 1 065 kg 860 kg 860 kg
Vnitřní poloměr otáčení kratší rozvor / delší rozvor: 4,1 m / 4,13 m
Maximální svahová dostupnost ED: 25%
Maximální rychlost ED: 44 km/h
Rozměr ložné plochy kratší rozvor / delší rozvor dxš: 180×123 cm / 200×140 cm
Celková hmotnost vozidla E: 2.150 kg

* parametry podle kapacity baterie

 

Fotogalerie:

.
 

.

Vyrobeno pouze z evropských a severoamerických komponentů

3x vyšší životnost než u vozidel s tradičním pohonem
Náklady na údržbu jsou nižší o 50%
Náklady na spotřebu jsou nižší o 80%.
Ošetřeno antikorozní úpravou (kataforézou)
Možnost nasazení 40 konfigurací příslušenství (např. radlice, sypač, vysokovýklopná nástavba pro odvoz odpadu, atd.)