Elektromobil ALKÉ ATXN1 340E

Model určený pro silniční provoz. Elektromobil ALKÈ ATX340E N1 má silniční homologaci, robusní konstrukci s celkovou hmotností jízdní soupravy 4 100 kg a lze ho osadit třemi druhy baterií v rychlovýměnném boxu.

Elektromobily ALKÈ ATX340E N1 jsou ideální pro: obce, areály institucí, areály vysokých škol, turistická a sportovní zařízení, nemocnice, pro logistické a spediční firmy, služby v oblasti životního prostředí a odvozu odpadů, na nádražích a letištích , pro subjekty kde jsou vysoké nároky na nosnost a použití v obtížném terénu (off-road)  jako jsou farmy a objekty v kopcovitých terénech. S celkovou hmotností jízdní soupravy až 4 500 kg a  nosností na rám až 1 630 kg , maximální stoupavostí až 35%  nemá vozidlo na trhu ve své kategorii konkurenci. Zesílená zadní náprava, dvě délky rámu.

Elektromobily ALKÈ jsou profesionální užitkové elektromobily s AC motorem o výkonu až 14 kW AC 48V. AC motory umožňují vyšší výkon, jsou velmi tiché a vyžadují méně údržby než stejnosměrné motory. Vzhledem k malým rozměrům jsou vozidla vhodná na místa s úzkými průjezdy.
Profesionální převodovka zajišťuje dobrou svahovou dostupnost až 35%.
Elektromobil je vybaven brzdou s rekuperací energie, nejlepší ve své třídě díky níž elektromobil Alkè ALKÈ ATX340EN1 šetří mnoho energie. Díky této technologii je také zajištěn vysoký bezpečnostní standart a perfektní ovladatelnost při jízdě z kopce.
Přední náprava u elektromobilu Alkè ALKÈ ATX340E N1 je Mac Pherson. Zadní náprava De-Dion se stabilizátorem zaručí přilnavost všech kol a to i v nerovném terénu.

Povrchová úprava je řešena v každém detailu. Moderní přístrojová deska umožňuje uživateli, aby všechny funkce měl plně pod kontrolou.Kabina je vybavena el. topením nebo na přání nezávislým topením Webasto.

Další standardní výbava:

  • dvouokruhové hydraulické brzdy
  • parkovací brzda
  • přední a zadní tažné zařízení (čep)
  • diferenciální převodovka
  • 12V palubní zásuvka
  • Homologace v kategorii N1
  • Integrovaná nabíječka 230V 16A

Vlastnosti

  • Vyrobeno pouze z evropských a severoamerických dílů.
  • 3x vyšší životnost než u vozidel s tradičním pohonem.
  • Náklady na údržbu jsou nižší o 50%
  • Náklady na spotřebu jsou nižší o 80%.
  • Ošetřeno antikorozní úpravou (kataforézou).
  • Tři druhy baterií (Li – Lithiové baterie, LA – olověné, GEL – gelové pro práci v uzavřených prostorách).
  • Možnost různých konfigurací příslušenství.

Technické parametry:

Motor: střídavý elektromotor AC
Standartní výkon: 8 kW
Maximální výkon: 14 kW
Druh baterie: Li (Li-ion) LA (kyselino-olověné) GEL (Gel-olověné)
Kapacita baterie: 10 kWh/20 kWh* 14,4 kWh* 13,2 kWh*
Počet nabíjecích cyklů: 2.000* 1.500* 1.200*
Čas dobíjení: 3,5h* / 6,5 h* 8 h* 11 h*
Dojezd: 80 km* / 150 km* 100 km* 80 km*
Nosnost na rám E: 1 275 kg / 1 185 kg 980 kg 980 kg
Vnitřní poloměr otáčení kratší rozvor / delší rozvor: 2,6 m / 2,62 m
Maximální svahová dostupnost E: 30%
Maximální rychlost E: 44 km/h
Rozměr ložné plochy kratší rozvor / delší rozvor dxš: 180×123 cm / 200×140 cm
Celková hmotnost vozidla E: 2.150 kg

* parametry podle kapacity baterie